MASSA ALTA I HO ODIO!
Hola, m'agradaria poder baixar la meva estatura pq medeixo 1,74. He probat amb videos subiminals pero res. Sabeu alguna cosa per baixar encara que siguin pocs cm? Els videos subiminals son perjudicials o ajuden amb el problema?
Apart m'encanten els tacons i no m'hen puc posar maii :((
Laura Medrano

Hola guapa!
Sento dir-te que no hi ha res que puguis ser per encongir. L'alçada ens ve totalment determinada per la genètica, pel que heretem de la nostra família (pares, avis, besavis,...) i no es pot fer res per ser més alt ni ser mes baix.
De fet si dius que mesures 174 cm tampoc ets tant tant alta, tens una alçada que està dins la mitjana. El que és possible que t'hagi passat és que has crescut ràpid i al comprar-te amb les teves companyes d'edat et veus més alta que elles, però això no significa que t'hagis d'obsessionar amb voler ser més baixeta. Aquests vídeos que dius que mires i escoltes no serveixen per res, per tant és normal que no hagis notat cap canvi. L'únic que serveix és que t'ACCEPTIS, ja que la teva alçada no la podràs canviar.
Sobre el tema dels tacons, pots posar-te'n si t'agraden!! Les models que mesuren 180 cm bé que en porten i estan ben orgulloses. No et comparis tant amb els demés i accepta't, així seràs molt més feliç.
Una abraçada ben forta!
Laura Medrano