Pastilles ance, alcohol
Hola, bondia.
Tinc un dubte, el mes pasat vaig començar amb un trectament per l'acne, aquest tractament dura 42 dies i es una pastilla al dia, despres esmorzar. Em queden 19 dies per acabar-lo.
La cosa es que vull surtir de festa amb les amigues, de fet aquest cap de setmana surto, pero la meva pregunta es:
Puc beure alcohol si m'estic prenen unes pastilles antiacne?
Espero que pugeu respondre! Moltes graacies! :)
Laura Medrano

Hola guapa!
Doncs mira, de les pastilles contra l'acné n'hi ha de diversos tipus i sense saber quines estàs prenent, no et puc respondre a la teva pregunta. El que has de fer és llegir el prospecte de les pastilles i mirar a l'apartat on posa com consumir les pastilles. Si no son compatibles amb el consum d'alcohol ho ha de posar.
Tot i així pel que tinc entès aquests tractaments que són llargs són bastant agressius i NO és aconsellable prendre alcohol mentre estàs amb les pastilles.
Espero haver-te respost a temps abans de que hagis sortit de festa amb les amigues. Pensa que t'ho pots passar bé igualment tot i que no beguis i per si a cas espera't a beure a quan hagis acabat amb el tractament. Seria una llàstima que per un dia de festa, les pastilles et facin una reacció rara o deixin de fer-te efecte per culpa de la combinació pastilles + alcohol.
Una abraçada!
Laura Medrano