Jo i els pantalons
Us explico: necessito perdre pes. El meu cos, sigui pel que sigui, a on emmagatzema més greix és a les cuixes, el cul i l'abdomen, i això es nota a l'hora de comprar pantalons.
El problema més greu és a les cuixes. L'última vegada que vaig anar a comprar pantalons la talla 46 m'anava bé però m'apretava a la part de les cuixes, o sigui que vaig acabar agafant la 48. Resultat? Els pantalons se'm queien sempre, perquè per la part de la panxa m'anaven grans.
No vull semblar una d'aquelles noies que estan totalment corrumpudes per la societat i volen estar primes i seques com un bacallà, només vull solucionar el meu problema amb els pantalons. Per això volia saber si hi ha alguna dieta especial o exercicis que ajudin a perdre pes a les cuixes.
Faig 4 hores de ball a la setmana i cremo unes quantes calories, però tenint en compte tot el que menjo... i és que m'encanta el pa, els fruits secs, el pa, la pasta, el pa, el pa i el pa. No puc controlar-me: vaig picant llesques de pa tot el dia. Bàsicament, guanyo més calories de les que perdo i això no m'ajuda amb el meu problema.
Això és tot, espero que pugueu ajudar-me.
Laura Medrano

Hola guapa!
Tens tota la raó de que les marques de roba haurien de fabricar pantalons, samarretes i jerseis amb diferents formes i patrons, ja que cada persona som diferent i tots i totes tenim dret a poder vestir amb roba xula i sobretot còmode!
Hi ha moltes persones que tenen el mateix problema que tu i la solució no és intentar canviar el nostre cos per adaptar-nos a la roba que hi ha, sinó buscar i buscar alguna marca que tingui aquestes variabilitats personals en compte. Ara bé, sé que això és complicat ja que la majoria de marques de roba segueixen els mateixos patrons...
Sobre els teus hàbits i estil de vida, sembla que fas bastant esport i això és genial, però el tema alimentari no el portes tant bé. El pa és boníssim, estic totalment d'acord, però no és aconsellable estar tot el dia menjant-ne, i encara menys picar entre hores. Et recomanem que intentis canviar aquest hàbit poc saludable. No es tracta de que durant uns dies o mesos evitis picar entre àpats, sinó que deixis de fer-ho per sempre: si fas 5 àpats al dia i no menges entre un i altre, tindràs un pes més saludable. Simplement seguint aquest consell i fent esport, ja veuràs com poc a poc el teu pes es redueix. La clau és seguir un estil de vida saludable i això vol dir fer esport (mínim 3 hores/ setmana) i seguir una alimentació sana i equilibrada.
Si a part del tema de picar entre hores creus que et podem ajudar amb altres consells d'alimentació, no dubtis en escriure'ns un altre missatge i et resoldrem els dubtes.
Una abraçada.
Laura Medrano