no sé si m'agrada el meu millor amic
Hola, tinc 16 anys i l'altra dia el meu millor amic em va dir que sentia atracció cap a mi, jo no vaig saber com reaccionar i li vaig dir que era normal perquè estavem molt units però que segurament era una confusió dels seus pròpis sentiments. Desprès vaig estar pensant jo i nosé que sento cap a ell, osigui, hi ha atracció fisica pero sentimental? total que desde aquelll dai cada cop que al veig a l'insti em sento rara i em costa més anar cap a ell i parlar. Em podeu ajudar?? Gràcies♥
InterPersonal

Hola nuvoldecolors!
És normal que et quedessin una mica en xoc si no t'ho esperaves. Com bé dius pot ser que el "roce" faci el "carinyo" i que es puguin arribar a confondre els sentiments.
Si tens dubtes, dóna't temps per aclarir-te, no tinguis pressa. També estaria bé que en poguessis parlar amb ell, de com et sents des que t'ho va dir i que junts pugueu trobar la manera de sentir-vos còmodes. Pensa que si sou millors amics, la confiança ha de ser el vostre pilar, i parlar de coses com aquestes segurament l'enfortirà.
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat