pregunta
hola, tinc 14 anys i magradaria saber s'hi etic prima o més aviat gorda. Peso 44kg i faig 1,63cm.
tambe magradaria saber si creixere més ho em quedare aixi d'altura. Ja fa un any que ma vingut la primera regla pero em ve molt irregular.
gracies
Laura Medrano

Hola Puppy!
En primer lloc dir-te que pel que actualment mesures i peses, el teu pes està lleugerament per sota de l'ideal. De totes maneres, si menges suficient i bé no t'has de preocupar, ja que cadascú tenim una genètica i constitució física diferent.
Sobre el creixement, la resposta és que si, que seguiràs creixent fins aproximadament els 18 anys. És possible que al tenir 14 anys estiguis ara en ple procés de creixement per tant has d'estar tranquil·la. Sobre la regla és habitual que a moltes noies els hi vingui irregular i com que cada persona som diferents, hi ha noies a les que des del principi els hi ve bastant regular i altres persones que la tenen irregular durant molts anys. Mentre et vagi venint, no et preocupis massa pel tema. El que si que pots fer és que quan tinguis revisió amb el ginecòleg o ginecòloga li comentis, ja que potser et pot donar alguna cosa per a fer-la venir més regular.
Un petó i gràcies per escriure'ns!
Laura Medrano