Dormiiir <3
Holaa m'agradaria donar-ho les gracies per tot el que feu, de veritat sou genials, ens ajudeu moltissim.
Bé la meva consulta venia sobre el tema de dormir, jo sempre dormo les 8 hores necessaries, fins hi tot una mig hora de més però ens anem a esquiar i clar esta assegurat que no dormiré, estarem de juerga, hi clar segurament no podré dormir o dormiré només unes 5h o inclòs menys (només marxo 2 nits) em podrieu dir algo al respecte, si es dolent o algo esk jo em poso de mal humor si no dormo.
Siusplau ajudeume
Laura Medrano

Hola guapa!!
Quina sort que marxeu a esquiar!! Segur que serà molt divertit i us ho passareu genial!
Doncs mira, efectivament el recomanable és dormir com a mínim 8 hores per a poder descansar bé i llevar-nos al dia següent amb les piles recarregades a tope. En realitat si durant un parell de nits dorms menys hores no passarà res greu, simplement que et notaràs més cansada i adormida que normalment.
Com que et coneixes bé i saps que quan dorms poc estàs de mal humor, et recomanem que siguis responsable i que a certa hora prenguis la decisió d'anar-te'n a dormir. Si esteu de juerga, posa't un límit i un horari. Calcula a quina hora us haureu de llevar i ves a dormir a una hora prudent, calculant que almenys tinguis unes 6 o 7 hores de son. A més pensa que si justament aneu a esquiar, és important que estiguis descansada i hagis dormit suficient ja que sinó no tindràs tantes forces i esquiar és un esport que requereix atenció i estar ben despert.
Un petó i passa-ho be!! Gràcies per escriure'ns!
Laura Medrano