Noies abans que nois? Tinc un embolic!
Hola, soc una nena de 12 anys, i desde principi de curs m'agrada un nen de 4eso. Fa uns dies em van explicar que ell, anava per la meva millor amiga. Clar, jo estimo molt a la meva amiga, però desde aquell dia no puc evitar tindre enveja i rabia.La nostra relació cada cop s'en va mes a la merda. Però... Aquell noi l'estimo, i em fa mal. Fa dies que no menjo, dorm-ho ni vull sortir de casa.
Ja no se que fer!
Ajuda siusplau.
Gràcies...
InterPersonal

Hola cap!
Entenem que et costi acceptar que el noi que t'agrada no senti el mateix per tu, però fixa't que la teva amiga no en té cap culpa. Igual que no podem forçar a ningú que senti el mateix que nosaltres, tampoc podem forçar que deixin de sentir per una persona en concret.
Entenem que et molesti i que en certs moments sentis ràbia i enveja, però realment val la pena que la vostra relació d'amistat s'espatlli per aquest motiu? Has provat de parlar-ne amb ella? Segurament parlar-ne t'ajudarà a veure les coses d'una altra manera i enfortirà la vostra confiança i amistat.
Deixar de menjar o no sortir de casa tampoc solucionarà les coses, únicament les empitjorarà i farà que el teu estat d'ànim baixi cada cop més! Així que endavant! No deixis que un amor no correspost et tregui l'alegria i les ganes de sortir! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat