Últimament tinc molta gana i menjo molt... Però no m'engreixo. És normal?
Hola,
últimament menjo molt, i trobo que m'hauria d'engreixar, perquè estic molt prima. Peso 42 kg i tinc 13 anys i al maig en faig 14. Intento menjar variat i de tot un poc per poder tindre un pes com el de les meves amigues, però no hi ha manera! És normal?
Laura Medrano

Hola!!
Doncs si, és molt possible que tot i que mengis més no t'engreixis. Per què? Doncs perquè segurament ets una persona que per genètica tens una constitució prima i això significa que el teu metabolisme va ràpid i que tot el que menges es digereix ràpidament i es crema ràpid, per tant al teu cos li costa acumular greix. Probablement és per això que no t'engreixes.
T'aconsellem que no et comparis amb les teves amigues, ja que cada persona tenim un cos diferent i un metabolisme diferent. Poden haver-hi dues persones que mengin exactament el mateix i que una sigui molt prima i l'altra tingui tendència a engreixar. Això passarà perquè cada persona digerim els aliments de forma diferent. De fet aquí està la gràcia, ja que sinó tots seriem iguals...
Una abraçada!
Laura Medrano