Cuernos! Necessito ajuda sisplau!
Hola Adolescents! Necessito ajuda!
Jo tinc nòvio des de farà aviat 7 mesos i l'altre dia em vaig liar amb el seu millor amic. Ell em va dir que havia estat molt bé però que per respecte al meu nòvio no s'havia de repetir i que no li podiem dir. Però jo tinc el problema de que no me'l puc treure del cap, el tinc constantment al cap i demà quedarem ell, el meu nòvio i jo per anar a un lloc.
No sé què he de fer... M'agrada molt el seu amic, però no sé què fer, però d'altra banda a ell també li agrada una altra tia, però només estic destijant a que es repeteixi, i això és lleig...
Què faig adolescents?
InterPersonal

Hola Laura!
Si tens tan clars els teus sentiments cap al millor amic del teu nòvio, potser t'hauries de plantejar si val la pena seguir amb ell o és millor ser sincera amb tu i amb ell i deixar la relació. Segur que si et poses en el seu lloc, no t'agradaria que ell fes això amb una amiga teva o amb qualsevol altra noia, no creus?
Per tant, la nostra recomanació és que fàcil una anàlisi profund del que sents i que prenguis la decisió que consideris més oportuna, tenint present que has de tenir un respecte per la persona que està confiant en tu i en la vostra relació.
Recorda que tu tries quin camí seguir!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns Laura!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat