el meu novio no em parla
Hola! Fa menys de dos mesos que vaig començar a sortir amb un noi amb el qual érem amics i les primeres setmanes super bé, desprès sense saber gaire el perquè vam deixar-nos de parlar. Jo l'obria al whatsapp cada dia per preguntar-li com li havia anat el dia i com estava i ell contestava, però si jo no deia res ell tampoc. Ara ja fa uns dies que no li dic res per whatsapp i tal i com he dit si jo no dic res ell no em diu res. No entenc perquè si jo no li dic res ell no em diu res. Li vaig preguntar que perquè no parlavem tant ultimament i em va dir que tot li anava malament, jo sempre l'intento ajudar perquè apart de novios dons som amics però sembla que la meva vida li sudi, no es preocupa per com estic, per com em van les coses a mi, ni tan sols em va preguntar com em trobava l'altre dia que estava malalta. Fa molt que no quedem i pot ser que aquest sigui uns dels nostres problemes però cada cop que li proposo per quedar em posa excuses.... No sé que fer, que li pot estar passant? Pot ser que tingui algun problema amb mi? Si no estic a gust amb ell és millor que deixi la relació?
InterPersonal

Hola martineta005!
Doncs la resposta del que li està passant només la té ell. Però si li preguntes i no et dóna resposta, és complicat que puguis ajudar-lo... Pensa que la confiança és bàsica en una relació de parella, i no té massa sentit haver d'estar "perseguint" al teu nòvio per parlar o per veure-us, això hauria de sorgir de forma natural i espontània. Per tant, la nostra recomanació seria que li proposessis de quedar en persona perquè vols parlar amb ell de forma seriosa. Aprofita aquesta quedada per explicar-li com et sents i com estàs veient tu les coses. Plantegeu-vos si us val la pena seguir amb la relació i si tots dos esteu disposats a tirar endavant amb ella. Ofereix-li la teva ajuda si la necessita i la vol. Creiem que amb aquesta conversa hauries d'aclarir els dubtes de si seguir o no. Sabem que no és fàcil, però la resposta a què li està passant només la té ell.
Esperem que en pugueu parlar i solucionar aquestes dificultats.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat