Millor amic passa ser més que un amic
Hola em dic Ona i tinc 14 any. Tinc un problema fa una dos anys li vaig demanar de sortir en el meu millor amic però ell amb va dir que, i vaig passar d'ell. Però resulta que quan hem tornat a començar el curs m'he a donat que encara m'agrada i ara no sé què fer. Les meves amigues amb diuen que li digui i que ell segur que també li agrado, però el problema que tinc jo és por de que em torni a dir que no, però jo li vull dir. Què puc fer?
InterPersonal

Hola Ona!
Com saps aquest és el risc que s'assumeix quan decidim expressar els nostres sentiments a algú. Pensa que a vegades val la pena assumir-lo, ja que quedar-se amb el dubte de què és el que hauria pogut passar, a vegades és pitjor.
Valora els pros i contres de quedar-te com estàs o bé de fer el pas. Si finalment decideixes dir-li, tingues present que pot ser que et digui que no i com vols gestionar-ho si és això el que passa. Si et diu que si, fantàstic! També haureu de veure què voleu fer a partir d'ara!
Que tinguis molta sort Ona!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat