Em fa ràbia tot
Hola,
des de fa poc no sé que em passa però a la mínima m'enfado moltíssim i em venen ganes de cridar i de pegar a alguna cosa. Encara que em fagin només una cosa petita sento moltíssima ràbia i tarda uns 5-10 minuts en que se'm passi.
Per exemple avui la meva germana m'ha fet una cosa que normalment no m'hauria enfadat gaire però avui me cbrejat molt amb ella i l'he empès contra la taula(m'he hagut de controlar bastant per fer-ho fluixet i que no es fes mal però tenia moltes gane de empenyer-la amb totes les meves forces).
Que puc fer??
Gràcies
InterPersonal

Hola Anonym!
Hauries d'intentar identificar què és exactament el que fa que aquesta ràbia incontrolable aparegui. Què creus què està passant?
Et recomanem que intentis trobar altres maneres per desfogar-te i treure aquesta energia que et desborda en alguns moments. Fer exercici, per exemple, és una manera saludable de cremar energia i farà que et sentis millor. També pots estripar papers, donar cops a algun coixí... de manera que puguis expressar aquesta ràbia sense fer mal a ningú i sense fer-te mal a tu mateixa. També et pot anar bé parlar-ho amb algú de confiança, expressar com ens sentim sovint ens ajuda a sentir-nos millor!
Altres trucs que poden ajudar-te a combatre la ràbia els trobaràs en aquest article dels redactors d'Adolescents.cat:
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat