M'he fumat un porro i em sento culpable
Hola, primer de tot, moltíssimes gràcies per l'atenció. M'agradaria que sigués en anònim si la publiqueu, si us plau.
Avui he tingut el que ve a ser un dia de merda, he començat amb una baralla a casa de bon matí, a l'escola tenia mareigos i molt mal de cap, seguint que tenia un par d'examens i m'han anat fatal, total, quan intentava trucar a la meva mare perquè em vingues a buscar a l'insti m'han pillat el mòvil i me l'han tret, al final no he ni pogut trucar a la meva mare, he tingut que esperar a la sortida... Una merda vaja!
Aquí ve el tema; al arribar a casa de ma mare, estava molt estressada i compungida perquè jo mai fins ara havia tret el mòvil a classe i la primera vegada que el trec, pum!, em pillen.. Sumem-li problemes a part, i m'ha vingut al cap una idea que feia molt temps que em rondava pel cap: i si em fumo un porro i me'n oblido de tot per una estona?
Total, com que el meu germà és fumador (jo no, tan sols havia provat el tabac mai, ni una calada..) he anat a la seva habitació i li he agafat una mica de marihuana, com he pogut m'he liat un porro i he sortit al pati a fumar-me'l aprofitant que no hi havia ningú a casa, tenia un sabor asquerós. Al cap d'una estona me mare ha trucat al fixe de casa dient-me que no em localitzava amb el mòvil i li he explicat que me l'havien tret i me'n he adonat de que tenia la garganta molt seca i la veu molt ronca, i afònica, com si hagués estat de festa 12 hores sense parar... I m'he espantat! Molt! No tinc amics que fumin ni res per l'estil, com jo fins fa 14 hores... i em sento molt malament, culpable, ja que jo no sóc així, ha sigut en un atac de nervis.
La qüestió és: és normal això que m'ha passat a la veu? Em tornarà a la normalitat? Com puc treurem aquest remordiment d'assobre? Moltíssimes gràcies un altre vegada.
InterPersonal

Hola!
Entenem que has tingut un dia complicat... però potser ens hauríem de preguntar si podem trobar altres maneres que et facin sentir millor i sense remordiments per tal de baixar aquest nivell d'estrès. Quines coses creus que et poden ajudar? Per exemple, fer esport, sortir a córrer, apuntar-se alguna activitat que t'agradi... busca què et pot ajudar a millorar els teus nervis de forma saludable!
El que t'ha passat ha estat segurament efecte del porro que t'has fumat. Segurament amb els dies anirà tornat tot a la normalitat. De totes maneres, si veus que no millora o no et trobes bé, et recomanem que ho expliquis i aneu a veure el metge perquè valori que tot està bé.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat