URGEENT, ESTIC DEPRIMIDA
Hola! L'explicació es molt llarga però intentaré fer un resum:
Sempre he tingut problemes amb les meves amigues, hem deixaven de banda, hem criticaven... i a més era l'amiga gordeta i rara, per això i més coses la meva autoestima es molt baixa. Fa com dos anys vaig començar a estar malament per culpa d'un noi que em va utilitzar, les meves amigues són unes falses, els meus pares són pesats i el meu germà sempre m'està molestant, m'odio i hem dono fàstig, la gent diu que estic bé però jo hem veig gorda (1,60 m i 48 kg). L'any passat vaig estar un temps en el que no menjava res fins a l'hora de sopar i intentava fer esport, vaig baixar fins els 45 kg. Em presiono molt amb les notes. El cas és que estic sempre trista, no vull sortir amb les meves "amigues", ploro per qualsevol cosa, el mes minim comentari em fa mal, no dormo gaire perquè penso amb els meus problemes i em desperto i l'únic que hem fa sentir bé és autolesionarme. Crec que podria tindre depressió. AJUDA!!
InterPersonal

Hola Maria!
Creiem que les nostres companyes del Consultori d'Alimentació ja van contestar a la teva consulta, et pengem l'enllaç per si no vas poder llegir la resposta:
Et recomanem que expliquis com et sents a algun adult de confiança, que no et guardis tot aquest patiment per tu, i que demanis ajuda! Sabem que es necessita molt de coratge per fer-ho, però t'assegurem que demanar ajuda és la millor opció, val la pena! No deixis passa ni un dia més i parla amb els teus pares, amb algun professor... No deixis que aquesta desesperança que ara sents et guanyi, et mereixes ser feliç!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per confiar en nosaltres! Endavant Maria!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat