Mare. estudis i grup de rock
estic feta un embolic, el primer trimestre de classes vaig suspendre nou assignatures por que la meva mare s'enfadés molt les vaig amagar però la meva mama les va trobar tres setmanes després, el 30 de desembre per ser exactes, van deixar de parlar-me la meva mare i el seu xicot durant una setmana o mes, llavors vam fer un tracte, tot i que ells em van treure: mòbil, facebook, twitter, tot. Vaig tornar a aconseguir el meu twitter i em van enxampar, tampoc feia una cosa tan malament! I em van tornar a treure el twitter i em van canviar la contrasenya de l'hotmail.
Tinc 14 anys, vaig a tercer, i em costa molt aquest any, l'any passat anava bé! Però aquest any i donat un baixón increïble ... I vull anar a un any mes facil que posen només per repetidors d'altres cursos, vaig a un lloc que t'ajuden a estudiar, però és impossible! És molt difícil, no se que fer ... en les prenotas del segon trimestre eh aprovat 5, però per a mi mama no és suficient, m'esforço ... no se que mes fer!
I a part, tinc un grup, que vaig fer amb una amiga, tot i que ella viu a sud-america, una mica lluny, però ens portem bé, i hem tingut problemes, teníem tots els membres! Però ells van tenir un problema i es van anar, menys la meva amiga, la cantant, i jo, l'escriptora de les lletres ... Estic feta un embolic no se que fer amb el grup, no ho vull deixar! És la meva passió! El meu somni! Però ... és difícil ...
InterPersonal

Hola Roki!
Pel que fa als estudis, veiem que tens forces dificultats per seguir amb el ritme que es marca a 3r d'ESO. Et recomanaríem que parlessis amb la teva mare i també amb el teu tutor/a per tal de trobar conjuntament la millor opció pel teu cas concret. Fer reforç escolar, està molt bé i segur que una mica t'ajuda, però potser hauríem d'analitzar com estudies, com t'organitzes, on tens especials dificultats, etc. De manera que poguéssim millorar els teus processos d'aprenentatge i millorar el teu rendiment. No tinguis por i parla amb ells!
Pel que fa al grup, si no vols deixar-lo, no ho facis. Mireu la manera de completar la banda amb la gent que us falti!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat