mobil
Hola,els meus pares emb ban tirar el mobil al tera i emb diuen que no emb compraran cap i que no ho passare be el Nadal no regals cuidan de nens petits i sense mobil solució siusplau!!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli AUlet. Psicòloga d'interpersonal. Carai! i per quins motius te'l van tirar? com és que estàn tan enfadats amb el teu mòvil? Els pares apteixen molt per l'ús del mòvild els joves, ja que a vegades el fet de no organitzar una mica les nsotres responsabilitats (estudis, temps per estar amb família, per les normes de cada cas, etc), fa que li donin la culpa al mòvil. Intenta reflexionar un dia perquè estan així, quines preocupacions i motius tenen, quina responsabilitat tens tu en que no et vulguin que tinguis un altre mòvil, en com pots fer perquè recuperin la confiança en tu,e tc. Llavors, quan tinguis elaborades aquestes qúestions intenta parlar amb ells no sobre si comprar-lo o no, primer sobre què esperen de tu ara que ja ets una mica gran, del teu ús amb el mòvil; i què esperes tu d'ells a l'hora de prendre decisions i fer pactes. Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat