Ajuda siusplaau (El tio que em mole)
Per les vacances de Nadal vaig coneixer un nen i ens liavem tontejavam com si sortissem, pero un dia em va dir que tenia novia i que millor no parlessim per no ferme mal la qüestio es qe uns dies despres em va obrir per saber com estava desde aquell dia que no em parlat mes ha passat 1 mes ja de tot aixo, he llegit el consultori i a tots els que estan enamorats els hi dieu que no parlin amb ell que no mirin el seu whatsapp ni cap red social i jo no ho fai pero esque no puc olvidal i fa uns dies que penso en obril nomes per saber com està i tal els i he comentat a ls meves amigues i elles m'han dit que si ere perque jo em sentis millor que ho fes pero que no em ralles perquè porto uns dies que per molt que faci que estic be nomès perque elles no es preucupin jo estic malament igual l'unic que elles ho noten nose com nose que fer perque intento no parlar d'ell pero sempre surt al tema i no puc olvidal va ser molt diferent de com m'enamoro normalment ademes soc molt negativa perque ho he passat bastant malament amb les meves 2 ultimes relacions ja se que no tots els tios son iguals pero tinc por igual nose tinc un lio mental al cap bff ajudeume siusplaau
PD: Perdo per les faltes
InterPersonal

Hola Judit <3!
Primer de tot hem de tenir present que aquest noi té nòvia... i et va demanar no parlar més per tal de no fer-vos mal. Això és important tenir-ho present, ja que potser ell no sent o busca el mateix que tu.
Sabem que és molt difícil "oblidar" algú pel qual sentim tanta atracció. Com molt bé dius la distància virtual pot ajudar-nos a no tenir-lo tant present, ja que evitem saber què fa, amb qui ho fa, etc. Però també és important prendre distància emocional i mental. Sabem que no és gens fàcil, però intenta distreure't, fer coses que t'aportin benestar i recolzar-te en les persones que t'estimen.
Valora què vols aconseguir parlant novament amb ell, com et sentiràs? Posa en una balança pros i contres de dir-li quelcom o bé de no fer-ho. La decisió de què fer és teva!
Dóna't temps perquè aquest lio mental que tens vagi desfent-se.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat