Em bloquejo!!!
Bones!!!
Últimament quan parlo amb el noi que m'agrada em quedo tallada i no sé com començar una conversació. Me'l quedo mirant i no em surten les paraules, em bloquejo i només faig que preguntes absurdes com: com estàs i com t'ha anat el dia. Ell em diu que semblo tonta i que m'ha de treure les paraules però, de debò, no sé per què em passa. Necessito ajuda!!! Què puc fer per deixar de quedar-me tallada i poder parlar amb ell amb normalitat?
Moltes gràcieeeeees!!
InterPersonal

Hola Marina!
Fixa't que només et passa amb el noi que t'agrada, i això és fruit del nerviosisme, ja que t'importa molt quedar bé i no dir res fora de lloc. Pren-t'ho amb calma i no et pressionis tant. Ni sembles tonta ni ho tens, així que tranquil·la! Intenta no estar tan pendent que et quedaràs bloquejada i deixa que la conversa flueixi amb normalitat, ja que si estàs molt pendent del teu bloqueig segur que l'incrementaràs.
Sabem que no és fàcil, però veuràs com de mica en mica aniràs guanyant en confiança. Si t'ajuda, tingues algunes preguntes "preparades" com a comodí per si et quedes en blanc.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Marina!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat