Em sembla que estic enamorat de la persona incorrecte
Es una noia de Pamplona la que no conec de res. Un dia el seu instagram em va sortir a perfils recomanats, la vaig seguir, vaig trobar que tenia Ask.fm i li vaig començar a fer preguntes. Vaig descobrir que tenia una relació a distància amb un noi de Barcelona
Faig bé d'enamorar-me d'aquesta noia?
InterPersonal

Hola aspie4thewin!
Si té parella... la cosa es complica una mica. Per sortir de dubtes i saber si entre vosaltres hi ha alguna possibilitat, hauries de preguntar-li. Valora també el tema de la distància, ja que portar una relació d'aquest tipus no és cosa fàcil, però tampoc impossible! Cal que tots dos tingueu molt clar el que voleu.
Si tot plegat et fa patir i no et deixa portar la teva vida amb normalitat, et recomanem que et donis temps i prenguis una mica de distància de tot plegat. Segurament t'ajudi a aclarir-te!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat