Vull algo més amb ell apart de ser el meu millor amic...
Hola gent, tinc el seguent problema:
Jo i un nen som millors amics des de fa 3 anys però ara crec (99%) que m'agrada. Fa molts anys que ens coneixem i ens o em explicat practicament tot. Ens hem agradat mutuament molts cops però mai em sortit ja que ell no vol sortir amb ningú fins a 2n d'ESO (fem 1r d'ESO). A mi ara m'agrada més que mai, i ell l'altre dia em va confesar que li agradava una nena que la seva 1ra Lletra del nom és una A, i el meu nom conença per A. El problema és que dubto de si li agrada una de les meves amigues que el seu nom també comença per A. Parlem molt cada dia però no m'imagino sortir amb ell ja que mai ha sortit mai amb ningú tot i que li han demenat com unes 9 persones per sortir fins i tot li ha dit que no a una nena que ell també anava per ella. Ell deu ser la persona més madura amb la edat que té. I per això no vull cagar-la i espatllar tota la nostra relació.
Espero la vostra resposta o consell aviat!
Merci.
InterPersonal

Hola Anouk C.D!
La resposta de qui li agrada només la té ell. Si teniu tanta confiança, podries preguntar-li directament o intentar esbrinar si ets tu o bé l'altra noia.
Fixa't que si ell no vol tenir una relació amb ningú fins a 2n d'ESO, ho haurem de respectar (tampoc queda tant ;) ). Sabem que quan decidim expressar allò que sentim sempre correm un risc, el de no ser correspostos i que com a conseqüència la vostra amistat es vegi afectada. Però això no sempre passa així! Pot passar que si sigui correspost, i això és fantàstic! Però també pot passar que tot i no ser correspost aprengueu a gestionar-ho de manera que la vostra amistat pugui continuar.
Valora en quin punt et trobes tu: si tens ganes de dir-li el que sents, si de moment prefereixes esperar-te i observar, etc. Tot és vàlid, i sempre és important no voler córrer. Dóna't temps per valorar que vols!
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat