Podria tenir una relació amb ell?
Hola bones,
Ara farà un any, em van presentar un noi i des de llavors ens hem fet molt amics, no es el tipic noi popular o subnormal, li he agafat molt de carinyo i puc parlar amb ell de qualsevol cosa. Des de fa uns 2 mesos se que està molt pillat per mi i cada cop que intenta declarar-se surto fugint perque no se que dir-li realment.
Porto una ratxa que tinc males expèriencies amb els tios: o em fiquen els toxos, o no son lo que semblaven... en fi, que cada cop que la cosa surt malament acabo arribant a la conclusió: amb ell no passaria això, ell em tractaria be.
La cosa es que se que en algun moment o un altre sem declararà i per mi mateixa, estic farta de que les histories amoroses em surtin malament i tinc duptes: fisicament m'atreu minimament (per mi el fisic no es lo més important, pero avera...) i no es tan espavilat o no te la xispa que alomillor estic buscant en els nois, no podria sortir de festa amb ell (perque a ell li va més el rollo de sofà i televisió) però se que entendria que avegades no pogués estar amb ell per motius del meu esport, que no em decepcionaria ficantme els cuernos ja que ell es molt noble en aquest sentit i sempre tindriem temes de conversació ja que els dos tenim una mentalitat molt similar i uns objectius en la vida molt clars.
Llavors no se que fer, tinc una relació amb ell o no?
Moltíssimes gràcies
InterPersonal

Hola 00marinab!
La resposta a la teva pregunta només la pots tenir tu! Sabem que t'agradaria que et diguessis o sí o no, però no seria just...
Escolta't, reflexiona sobre que és el que sents realment per aquest noi. Pensa també que si has tingut tantes males experiències, és normal que vagis amb por i valoris molt aquesta estabilitat que sembla que aquest noi podria donar-te, però has de valorar moltes altres coses.
Dóna't temps, i si ell es declara abans que tu tinguis les coses clares, no passa res... demana-li temps si et fa falta. Val més tenir les coses clares que precipitar-se.
Sabem que no és fàcil, però si et dónes aquest temps del qual parlàvem, estem convençudes que acabaràs aclarint-te i sabent que és el que realment vols!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat