Mis Amigas me odian
Ahir vaig discutir amb les meves amigues perque li havien fet una pregunta el meu germa sobre un tema amb els meus pares i ell lis va dir que era mentida encara que fos veritat i ara l'unic que fan es torturarme dient que li diran els meus pares. A mes tambe tinc un problema amb una avia meva a la que no puc veure per uns motius i no se que fer, perque si li dic els meus pares que l'he vist de amagades s'enfadaran pero elles insiteixen en que s'ho diran i jo tinc molta por de no poder tornar a veure a la meva avia. Que puc fer?
InterPersonal

Hola S!
Si són amigues, per què et fan això? Has parlat amb elles seriosament? Una relació d'amistat no pot funcionar des de l'amenaça, no té cap sentit! Intenta parlar-ne amb elles i si veus que no et fan cas i t'ho fan passar malament, amplia el teu cercle d'amistats!
Sigui el que sigui el que li vulguin explicar als teus pares, recorda que tenir confiança en ells és molt important, així que valora si et ve de gust o et pot ajudar parlar-ne amb ells i explicar-los com et sents i el que t'està passant!
Esperem que tot se solucioni!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat