No sé qui sóc...
Hola! Tinc 12 anys i tinc un greu problema d'amistat.
A primaria, fa un any, més o menys, jo tenia dues millors amigues molt intimes. Al entrar a l'insti aquestes ens vam ajuntar amb un noi i una altra noia. Fins fa poc erem millor amics, pero a finals de 1r trimestre vaig notar que jo m'enfadava molt amb ells. I majoritariament per tonteries. Resulta que una d'aquestes vegades jo vaig fer una amiga, em va entrar molt bé i tal, però jo seguia amb ells. Ara, fins fa poc, vaig decidir que s'havia acabat, i els hi vaig dir que em distanciaria d'ells un temps, i així vaig fer.
M'envaig anar amb la nena que havia conegut, té una millor amiga, però a mi, em tractava com tal i jo a ella. Però 'he donat compte de que ara ja no tant, de cop i vota em tracta molt diferent, la qual cosa per a mi es dur. Tinc altres amigues, però a ella li tinc apreci. A més aquesta és de les popus, i a mi, aquest rotllo no em va gaire.
Conclusió: Haig de tornar amb els del principi? Es que no se si estic preparada. O haig de ser de les popus? No he comentat que aquests pocs dies vaig amb un altre grupet, que es més entre mig, no taaant popus.també m'hi sento còmoda, però no tant.
InterPersonal

Hola annshm!
Més que estar amb les popus o no, és important que estiguis amb aquelles persones amb les quals tu et sentis còmode i valorada!
Fixa't que tenir diferents grups no hauria de ser incompatible, ja que sembla que pel que ens expliques hagin de ser o unes o les altres, però nosaltres pensem que com més gent sumis a la teva vida millor!
Parla amb aquesta noia a la qual tens tant afecte, explica-li com et sents i els canvis que has notat últimament. Si sou amigues, en podreu parlar amb tranquil·litat i això enfortirà la vostra amistat!
Tria a les persones que vols a prop perquè t'aporten benestar i coses positives, i no perquè siguin popus!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat