No sé que fer
Hola!
Estic a quart d' ESO i des de sizè de primària m'agrada un noi i estic enamorada però ell no em presta atenció i em tracta com a una amiga normal i crec que sospita de que sento alguna cosa per ell, a part a instagram li dona a like a casi totes les meves fotos i us aseguro que cada like em posa nerviosa!
Per oblidar-lo fa poc vaig conèixer a un noi que em va parlar per instagram i bueno ens vam estar parlant molt i es veu que ell es de Melilla mentre que jo sóc de Barcelona. Això de tenir una relació a distància mai m'ha importat perquè crec que pot ser bonic igual, encare que jo cada estiu vaig allà (Melilla). El cas és que ja no m'interesava el noi i el vaig deixar, ell em venia al darrere i bueno per pena li vaig donar una segona oportunitat. Al donarli aquesta oportunitat no estaba segura i no m'agradava parlar amb ell i tenia la sensació de que tenia que aguantar parlant amb ell, finalment el vaig deixar definitivament per no fer-li mal.
Ara d'això fa un mes i bueno he conegut a un noi de 19 anys que m'agrada bastant però no em presta atenció i em poso en lloc del noi de Melilla i penso que soc mala persona. La veritat és que em menjo molt el cap!
El tema és que vull tenir parella encare que estic enamorada del primer noi que he esmentat(el de desde sizè). Com ho puc fer?
InterPersonal

Hola noiamorenaa!
No podem forçar el que ha de néixer de l'espontani. Forçar tenir parella, no és bona idea. Pensa que és quelcom que ha de sorgir i si ho forcem o ens obsessionem massa, acabem patint innecessàriament.
Si estàs enamorada del primer noi, però no et "presta atenció", has de valorar sincerament si creus que entre vosaltres hi ha alguna possibilitat, si creus que sí, plantejat si vols fer alguna cosa perquè la vostra relació avanci una mica. Si pel contrari penses que no hi ha res a fer, posa una mica de distància entre vosaltres per tal de no patir. Distreu-te, fes coses que t'aportin benestar i deixa que el temps vagi posant les coses al seu lloc.
No tinguis pressa, veuràs com arriba el teu moment i trobes a algú amb qui comportar aquesta aventura! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat