Necessito ajuda per un tema amorós... No se que fer!!!!
Hola, m'agradaria que em donguesis consell, em seria de gran ajuda... Estic molt enamorada de la meva ex parella, estem a distància però cada vegada que ens veiem estem molt bé i ens "liem". Vaig estar parlant amb ell i potser ho intentem de nou però s'ha d'acabar de parlar i és important que sigui en persona, el problema és que no se quan tornare a anar-hi ja que hi vaig amb la meva família una vegada al mes perquè és on també viu la meva àvia. Segurament no torni fins d'aquí un mes i ja farà dos mesos que no ens veiem... No se si anar-hi jo sola en tren i bus... El problema és que ho veig complicat perquè seria un viatge bastant llarg, complicat i sense el permís dels meus pares... Que puc fer per anar a veure'l? Ho necessito... No puc estar tant de temps sense saber d'ell ja que tampoc parlem per whatsapp...
InterPersonal

Hola AlbaPnd!
Portar una relació a distància, com ja deus saber, no és cosa fàcil, però tampoc impossible! S'ha de tenir molta paciència i saber esperar el moment en el qual us torneu a veure!
Per sort, avui en dia hi ha moltes maneres d'estar en contacte tot i la distància. Inclús us podeu veure per videocàmera a través del Skype o fent un FaceTime. Proposa-li, parla-ho amb ell, i si tots dos voleu i us ve de gust trobareu la manera de parlar tot i la distància!
Anar a veure'l sense el permís dels teus pares, no ens sembla una bona idea. Podries parlar-ne amb ells, explicar-los que t'agradaria anar-hi, a veure si hi ha l'opció que avanceu el viatge previst d'aquí a un mes.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat