Estic bé?
Hola! Tinc un "problema", no sé si és normal mesurar 1'60 i pesar 57Kg. M'explico. Faig futbol 7 i entreno 2 dies per setmana i els caps de setmana jugo partit, és a dir, esport faig bastant. Per això vull preguntar si és normal. Les cames les tinc més aviat fortes i els braços prims. La panxa normal. Si us plau responeu-me!!
Laura Medrano

Hola!!
És totalment normal el pes que tens, per tant no t'has de preocupar gens per aquest tema.
Està genial la quantitat d'esport que fas, ja que fer-ne 3 dies a la setmana és el que tots els metges recomanen. Com que el futbol és un esport en el que has de còrrer molt, és lògic que tinguis les cames fortes i musculades i en canvi que els braços els tinguis més prims, perquè al fer fútbol els braços no els exercites tant. Hi ha altres esports com el bàsquet o el volley on els braços també es treballen intensament i per tant musculen més.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Laura Medrano