Estic molt confosa... que faig?
Hola!
Necessito ajuda, sóc una nena de 14 anys, vaig a 3r i mai m'he liat... Fa uns dies que amb un nen de la classe em començat a fer veure que estem sortint perquè un altre nen em va demanar sortir i jo no sabia que dir-li i li vaig dir que ja estava amb algú total que ho fem veure i diem que em quedat forces cops... Però no ho ser que em passa que em sento confosa perquè és molt mono i ens hem fet molt amics en poc temps. Fem skipe quasi cada dia i crec que m'agrada. Bé vaig al tema. Que avui he llegit l'horòscop i jo sóc sagitària i posa que el principi de setmana no m'anirà gaire bé (ell està malalt i m'ha dit que dilluns i dimarts no podrà venir segurament) però les coses aniran a millor a finals de setmana (representa que el dimecres dijous i divendres ja vindrà, i bé hem quedat el dijous "sols" a casa seva per passar el matí, ja que, és vaga) llavors diu: serà el moment en el qual notaràs el suport de les persones que t’estimen (especialment una amiga meva m'està ajudant molt en aquest tema) Estaràs molt pensatiu, apunta tot el que puguis fer en un futur (aquests dies estic molt confosa penso molt en ell i crec que m'està començant a agradar...) Sort amb l’amor el dia: 4. (el dia 4 és divendres l'endemà de quedar).
Deprés he llegit el seu ell és capricorn i diu que el seu dia de la sort és el 3, el dia que quedarem. Potser es molta coincidència, jo el principi ho he pensat que ho era però també pot ser realitat no?
Que faig? M'espero un temps a veure què passa? O m'hi llenço?
Moltissimes gràcies!!!!!
InterPersonal

Hola Onita!
Primer de tot et recomanem que no condicionis la teva vida al que posa a l'horòscop..., ja que, com molt bé dius, pot ser coincidència.
El que és important és que intentis aclarir que sents. Si veus que de mica en mica aquest noi t'agrada més, tu decideixes si et ve de gust fer un pas més. Observa com es comporta amb tu, llença-li alguna indirecta a veure com reacciona, i si ho vols, pregunta-li si li agrada algú.
Llançar-te o no, és sempre decisió teva (digui el que digui l'horòscop). Si decideixes fer-ho, és important que triïs bé el moment i que tinguis presents els riscos que s'assumeixen quan s'expressa el que se sent a algú. Un d'aquests riscos és el no ser correspost, i si això passa, s'ha de seguir amb el cap ben alt, acceptar-ho i respectar-ho. Valorar aleshores com seguiu sent amics sense que això us faci patir. Si pel contrari, els vostres sentiments són correspostos, haureu de decidir si voleu fer un pas més endavant en la vostra relació!
Esperem que us vagi molt i molt bé! Molta sort!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat