Amics
L'altre dia o vaig tenir relacions sexuals amb el meu amic de fora tot i que ens veiem molt sovin, tot va ser molt espontani i jo també en tenia ganes. Avui estant amb els seus amics he escoltat que esta de lio amb una amiga seva, Per una part mesigual que es lii amb una altra noia perquè no estic gens pillada per ell, però desprès em ve a mi radere i em comensa a triar indirectes per tornar-ho a provar. L'altre dia vam quedar per tornar-ho a fer i estic feta un lio perquè jo crec que s'està aprofitan de mi perquè ho vol fer amb mi i despres va parlant d'altres noies davant meu, nose que fer ara.
InterPersonal

Hola riñey!
Doncs si tens aquesta sensació i tens dubtes, millor que et donis un temps per decidir què vols fer. Parla-ho amb ell, pregunta-li pels seus sentiments, i per les "amigues" que té! Ser amics amb dret a alguna cosa més, ha de ser decisió real de tots dos, si no és així, hi pot haver malentesos i que la vostra amistat se'n vegi afectada. A més, tot plegat us pot fer patir molt a tots dos si es confonen els sentiments.
Dóna't temps i parla-ho amb ell! Pacteu que voleu i el més important de tot és que no facis res que no vegis clar o et faci patir!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat