QUIN LIO DE CAP (GAG)
A veure volia dir dos coses:
- la primera es que estic molt confosa amb la meva orientació sexual, ja que l'estiu passat em vaig donar compte de que potser era bisexual però ara cada vegada m'agraden més les noies, m'ensenyen un tio buenorro però ja no sento res però quan m'ensenyen una noia pues si. A més crec que m'agrada una amiga que vaig coneixer per whats però a ella no li agrado. En resum, que estic molt confosa!
-La segona cosa es que em preocupa molt el meu futur i que seré quan sigui gran. La majoria de coses no m'atrauen, sé que soc més de lletres però també m'encanta cantar, canto molt bé i també m'interesa molt el món de la moda i el disseny i estic molt confosa sobre tot això i no se que fer.
Gracies adelantades :)
InterPersonal

Hola 5sosfan!
Pel que fa al tema de l'orientació sexual, és molt habitual experimentar aquest tipus de dubtes que ens comentes. El temps i les situacions t'ajudaran a aclarir d'aquí t'enamores, si de nois, noies o de totes dues coses. No et pressionis, dóna't temps per anar-te descobrint, i veuràs com de mica en mica aniràs veient les coses més clares. El més important és que puguis enamorar-te i estimar de forma lliure a qui tu vulguis!
Si aquesta amiga no correspon els teus sentiments, hauràs d'acceptar-ho. Sabem que no és fàcil i que fa mal, però podem forçar a ningú que senti el mateix que nosaltres.
Pel que fa als estudis de cara al teu futur, sí que és cert que hi ha gent que ho té claríssim, però molta d'altra li passa el mateix que tu, que té dubtes. Et recomanem que facis una llista de totes les coses que t'agraden, fes-la tan llarga com consideris, tot és vàlid. Un cop la tinguis, posa els pros i contres d'estudiar una cosa o l'altra. Parla-ho també amb els teus professors i amb els teus pares, demana consell i exposa els teus dubtes i neguits!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la teva confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat