Amigues o no amigues??
Hola Adolescents!
Tinc un dubte que cada dia en dubto més.
Resulta que tinc unes amigues molt simpàtiques, amables... però a vegades no ho són tant. Una d'elles, es passa el dia fent la "trabaneta" als altres, i bastant amb mi, però no ho fa perquè caiguem i ens fem mal, ho fa perquè es diverteix, i jo moltes vegades li he dit que pares i l'endemà continua. Això no sé ben bé si és ser una bona amiga. També a vegades em pren les coses i no me les torna fins que el professor que tenim a aquella hora no l'avisa. Ja no sé si pensar si és amiga o no.
Fa molt temps que tinc paciència i ja m'estic cansant. Hi he parlat moltes vegades però no em fa cas.
Un altre exemple és quan un dia en una excursió de l'institut vam anar a un lloc a on hi havia un petit riu, però no molt gran sinó petit que t'arriba els peus, ens van deixar una estoneta lliure i ella ens va dir que sabia el camí quan al final vam haver de passar per el riu perquè sinó no podiem tornar amb els altres.
Puc confiar amb ella o no?
No sé què fer.
Gràcies i molts petons <3
PD: Si pot ser no la publiqueu a que tothom la pugi veure :)
InterPersonal

Hola Núria!!
Doncs si es pot confiar o no en ella, ho has de valorar tu mateixa amb les diferents experiències que juntes heu viscut. Pel que ens expliques aquesta noia, hi ha moment que t'ho fa passar una mica malament, que t'empipa i que tot i parlar-ho amb ella, sembla que no et faci cas.
Si t'ajuda, pots tornar a intentar parlar amb ella de forma molt més seriosa, plantejar-li que t'estàs pensant si et convé o no seguir sent tan amigues. Recorda que les amistats no haurien de fer patir i ens haurien de respectar.
Intenta ampliar una mica més el teu cercle d'amistats, conèixer noies noves, i decidir quin grau de confiança et mereix aquesta amiga.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat