estic feta un embolic
hoola! resulte que encara estimo al meu ex, aleshores l'altre dia vaig quedar amb ell, les meves amigues em van dir que no quedesi amb ell i ens vam liar, les meves amigues diuen que m'ha utilitsat i jo no se que fer per que ell crec que encara mestime i doncs elles em diuen que soc tonta per haver quedat amb ell, pro esque ni hi ha un altre de la meva clase que tonteja amb mi pro jo crec que ho fa de broma pero les meves amigues diuen que no que creuen que li agrado.
InterPersonal

Hola caarpediem12!
Potser hauries de parlar amb el teu ex, i veure què significa per cada un de vosaltres el que va passar. Si tu t'has sentit utilitzada, o liar-vos cada cop que us veieu sense que això signifiqui que sou parelles, et fa patir, és millor que prenguis una mica de distància per no passar-ho malament.
Pel que fa a aquest noi que tonteja amb tu, nosaltres no podem saber si ho fa de veritat o és broma... això només ho sap ell. El tema està en què sents tu per aquest noi. T'agrada? T'atrau?
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat