MÉS PROBLEMES...
Bon dia!! Volia fer una consulta, aquest estiu m'he enamorat perdudament d'una noia, una amiga meva, la qual vaig conèixer a un esplai del meu propi poble, erem molt amics, vam quedar diverses vegades, però sempre amb amigues seves. Ara que ha començat l'escola i anem a institus diferents, hem perdut una mica la relació, és més, algun cop hem arribat a discutir. Com que veia que la cosa no funcionava, ja que practicament ni parlavem, vaig decidir intentar oblidar-me d'ella, ja que encara estava enamoradíssim; més o menys ho vaig aconseguir, vaig intentar deixar de banda a la noia, ja que m'havia dit coses que em van deixar impactat, sense cap motiu aparent, es va enfadar amb mi i va dir que no em volia tornar a veure, ara bé, fa menys de dues setmanes s'ha disculpat, m'ha dit que ho sent molt i que li encanta que segueixi sent simpàtic amb ella tot i el que m'ha dit, jo, evidentment, com que segueixo molt enamorat d'ella, doncs l'he perdonat.
Els problemes venen ara, a l'escola em sento ( del verb sentar, no del verb sentir :/ ) amb ella, i crec que m'agrada ella també, estem TOT el dia parlant, li caic super bé, i fem bromes de que som nòvios, però avui ens han canviat de lloc, ja que segons la professora, s'han establert relacions massa series, creieu que hauria de seguir parlant amb la d'abans o intentar anar a per la que és sentava amb mi?? en cas de que hagi d'anar amb la que és sentava amb mi, com li puc dir de quedar o demanar-li sortir??
Gràcies per la vostra atenció, espero resposta.
PD: Sento que la carta sigui tan llarga, però necessito expressar-me bé!! :D
Ricard.
InterPersonal

Hola richiperez11!
Doncs la resposta només la pots tenir tu! No seria just que nosaltres decidíssim per tu, no creus?
Escolta't bé, què diuen els teus sentiments? Dóna't temps per aclarir-te i valorar per quina de les dues noies et ve de gust apostar. Sabem que la decisió no és fàcil, per això és important no precipitar-se i donar-se un espai per no equivocar-nos. Tu i només tu, pot saber cap a quin camí tirar.
Facis el que facis, escolta el teu cor. Valora els pros i contres, d'una opció i de l'altra. I recorda, que si et mostres natural i tal com ets, tens molt guanyat, independentment que els sentiments de l'altra persona no siguin correspostos.
Esperem que puguis aclarir el que sents i que et vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat