No te sentiit!
Hola! Jo des de fa temps que faig uns exercisis per reforçar els músculs del cul. No se si ha sigut per això o no que ara tinc menys cul. Què puc fer perquè torni com abans?
Laura Medrano

Hola guapa!!
És normal que al principi quan comences a tonificar certes parts del cos puguin aprimar-se ja que al fer exercici cremes una part del greix que tens, però si segueixes sent constant poc a poc aniràs guanyant massa muscular i per tant el cul tornarà a fer-se una mica més gran. Això si, has de ser constant i tenir paciència ja que a les noies en general ens costa més muscular que als nois.
Per a que torni a estar com abans pots fer dues coses: deixar de fer exercicis de cul o bé seguir i esperar a guanyar massa muscular. Per a totes dues coses hauràs de ser pacient, ja que el cos no el podem modelar com si fos de fang o plastilina.
Una abraçada i no et preocupis, que segur que ara el tens més tonificat que abans.
Laura Medrano