No m'entenc (21 <3)
Hola, primer de tot dir-vos que feu un treball genial!
Espero que hem pogueu ajudar amb aquest problema que tinc, mireu:
Hi ha un company que ha vingut nou d'aquest any i al principi de curs ens parlavem per tema deures i tal, però després vam començar a agafar molta confiança i després quedàvem sempre que podiem, ell m'ho explicava tot i jo li explicava tot, era com si fóssim amics de tota la vida, la veritat és que mai he tingut mai una relació així amb un noi...
Ara ve el problema: quan van començar les vacances de Nadal vam parlar de que quedaríem com a mínim dos cops, una el 2015 i una el 2016 (per fer la gràcia del "des de lany passat que no et veig", ja, es una tonteria pero ens feila il·lusió); però quan vam quedar per primer cop de les vacances va anar molt malament, i no vam tornar a dir-nos res fins tornar al insti.
Quan vam tornar a l'insti vam parlar i vam quedar en què aquella quedada no la recordéssim, cosa que no em va agradar ja que si, va anar malament però tampoc tant com per oblidar-la.
Ara ja ni ens parlem, abans ens obriem sempre i ara ja no ens diem res, he probat de obrir-lo però em deixa en "visto" i ja no em parla al insti, i no sé què fer... AJUDA!!!
InterPersonal

Hola bebita^^!
Pensem que teniu una conversa pendent, i creiem que l'heu de tenir cara a cara. Si us veieu cada dia a l'insti, serà més fàcil trobar el moment adient per proposar-li de quedar o de parlar.
No sabem què és exactament el que va passar aquell dia que vàreu quedar, però segur que parlant-ne podeu aclarir-ho i decidir entre tots dos com seguiu amb la vostra amistat. Troba el moment per parlar-ne cara a cara i explica-li com et sents, les ganes que tens de recuperar la relació tan maca que havíeu establert.
Esperem que en pugueu parlar, que estigui receptiu i que tot millori!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat