Hola, estic sola
Bondia, faig un consultori perque estic molt sola al mon.
No tinc a ningú a l'insitut, al menjador tinc que estar sola sense fer res i notant com em miren els altres, soc timida.
Si he tingut millor amiga pero no a funcionat, perque penso que es millor estar sola que estar amb alú i sentirte sola. En el pati nose que fer i es horrorós.
Tinc companys pero no son amics i estic molt sola.
No parlo amb ningu, si, ho he intentar pero no els hi caigo bé ni ami ells.
Fins i tot he pensat en suissidarme perque pff...
Ayuda, avegades em porto un llibre per llegir a l'escola pero es un fastic. Tampoc ningun noi l'agradaré, no tinc molta autoestima que es digui, mideixo 1,78 i pesso 45 o així. No tinc problemes per menjar, tot el contrari, menjo massa jajajaj.
Dons aixo, que puc fer per no aburrirme tant? gracies, petons.
InterPersonal

Hola Vane!
Ens preocupa el que ens expliques... i et proposem que no et quedis de braços plegats i expliquis tot aquest malestar que tens a algun adult de confiança. Si pot ser, parla-ho amb els teus pares, explica'ls com et sents a l'escola, aquests pensaments que tens i deixa't ajudar.
Si tens ganes de trobar el teu lloc i de no avorrir-te tant, haurem de començar a moure'ns per veure quin és! Podries apuntar-te a alguna activitat que t'agradi on puguis compartir-la amb altra gent, de manera que puguis conèixer nois i noies mentre t'ho passes bé! Dóna't una oportunitat! Veuràs que aquesta desesperança que sents ara, si la comparteixes, anirà desapareixent i et sentiràs millor! Si creus que pot ajudar-te, demana ajuda professional d'un psicòleg/a. No tinguis por i endavant!
No deixis que la desesperança et guanyi, et mereixes ser feliç Vane!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat