tinc por
Hola, primer de tot hus vui falicitar per gran trebaall que feu i ens ajudeu cada vegada mès.
Bueno dir-vos que de tota la vida soc molt addicta a tot el dolç (sucre) i me mare des de petita em deia que si continues aixi podria arribar a tenir diabetes, jo no m'ho prenia molt enserio, i vaig continuar menjant ara en mica en mica m'ho prenc mes enserio fins i tot mo va dir el metge però esque no puc parar m'encanta i continuo menjant i vaig mirar els sintomas de la diabetes i vaig veura que jo sovint estic pixan molt.
Pixo i cada molt poc ja torno a tenir pis i en els sintomas o possava, i tambe no menjo lo que s'ha de menjar pero cada vegada pico algu estic molt obssesionada amb el sucre i tambe ho possava i m'estic començant a preocupar d'aqui poc tindre la revisió del metge però nose si entra aquest analisi ho sabeu?
gracies ajudeuu-me!!petoons.
Laura Medrano

Hola guapa!!
La mare té raó quan et diu que has de reduir el consum d'aliments dolços ja que no és saludable menjar-ne massa. De fet s'han fet estudis on expliquen que el dolç i el sucre actúa al cos quasi quasi com si fos una droga, de forma que les persones ens tornem "addictes" al dolç i quan no en mengem ho passem malament.
Et recomanem que facis l'esforç de no menjar-ne tant i poc a poc anar reduint les quantitats. Si ho fas a poc a poc, no tindràs tantes ganes de consumir-ne i et serà més fàcil. Si ho intentes fer de cop, serà quasi impossible ja que la temptació serà massa forta... El teu objectiu no ha de ser deixar de menjar dolç (quina tortura...), sinó menjar-ne en quantitats que siguin saludables.
Sobre els teus dubtes amb la diabetes, si fins ara no te l'han detectat i vas sovint al metge a fer-te les revisions és probable que no en tinguis, però pots estar tranquil·la perquè si tens revisió aviat i et fan un anàlisi, veuran si en tens o no. Amb una analítica es pot saber si una persona és diabètica o no, així que en breus sortiràs de dubtes.
Un petó ben fort!
Laura Medrano