Ajuda! Soc noia i e tingut anorèxia
Que no surti el meu nom,
Hola, estic molt preocupada perque als 13 anys vaig estar ingressada a l'hospital i mi vaig passar molt temps,
Ara peso 46kg i faig 1,58m fare 15 anys, hem veig bastant grassa i no se que fer per poder sentirme be amb el meu cos, a causa d'això he tingut atacs d'angoixa,ajuda siusplau!
InterPersonal

Hola laieta!
Et recomanem que traslladis la teva consulta al Consultori d'Alimentació on les nostres companyes especialistes en aquests temes podran respondre't molt millor que nosaltres.
Nosaltres dir-te que és important que parlis amb els teus pares i els hi expliquis que tornes a sentir-te així i que tens por de recaure una altra vegada i que t'hagin d'ingressar de nou. Pensa que sempre és millor agafar les coses a temps, que deixar passar el dies i anar massa tard. No tinguis por i explica el que et passa. No et quedis tot aquest malestar i angoixa per tu sola. Buscar ajuda en aquests casos és sempre una bona opció!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat