AJUDA SIUSPLAU!!!!! Estic molt perduda
Hola Adolescents!
La veritat esque ultimament estic molt perduda. Sabeu per què? Fa cosa d'uns quants mesos em vaig començar a obsessionar amb el meu pes, i ara cada dia menjo menys intento saltar-me apats i fer mooooolt d'esport intensiu, també he estat treient males notes, i aixo es el que més m'ha afectat, jo era una nena que treia bones notes, sempre contenta i tal, fins que va arribar un dia que començava a canviar tot, perquè la meva mare em va dir que si treia alguna mala nota en tot el curs doncs que hi haurien unes consequències i jo clar vaig començar a estressar-me molt amb el tema dels estudis i tal . També se'm va passar pel cap unes quantes vegades suicidar-me perquè penso que no sé que faig a aquest món, total fer-ho tot per acabar en una tumba. Pero la gent diu que abans de fer cap disbarat pensa amb tot, la bona gent que t'envolta, la que t'estima, i sobretot aconsegueix allò que sempre has estat somiant, dons jo llavors em vaig calmar una mica amb algunes frases i tal, potser és molt penós pero em va servir bastant. Bueno total, que SIUSPLAU digeume consells per treure més bones notes i també em podeu dir estratègies per organitzar-me bé?!
Moltes gràcies per tot el que feu!!!!
i... Adolescents AIXÓ VA PER A VOOSALTRES: No us deixeu caure per tonteries qualsevols o per comentaris de gent inútil, perseguiu els vostres somnis i triunfeu a la vida que NOMÉS en tenim 1.
Tambe agrairvos tot el que feu adolescents.cat!!
PD: Faltes
InterPersonal

Hola!
El que ens expliques ens preocupa força... Fixa't que si no menges bé, fas esport de forma intensiva i no recuperes les forces, és molt probable que el teu rendiment se'n vegi afectat. Jugar amb el menjar, saltar-se àpats, etc. és quelcom molt seriós que pot portar conseqüències molt greus. Així, que en primer lloc, hem de fer un canvi radical en aquest sentit i començar a complir amb tots els àpats, menjar de forma variada i equilibrada per trobar-nos millor físicament i mentalment. Si veus que no pots, que et costa molt, no dubtis i explica-ho a algun adult de confiança, els teus pares per exemple. Deixa't ajudar!
Per millorar les notes, és important que estableixis uns bons hàbits d'estudi. Recorda les coses que t'anaven bé abans de començar a suspendre, i recupera aquests hàbits. Tria molt bé el lloc on estudies (que sigui un lloc silenciós, sense distraccions de cap tipus, que estiguis còmoda, etc.), fes-te resums i esquemes, subratlla les parts més importants, etc. Parla amb els teus professors perquè t'ajudin en aquelles assignatures que més et costen.
Per últim, és important que puguis parlar de tot això que ens expliques amb la teva mare, per tal de reduir el teu estrès i aconseguir l'objectiu que us heu marcat!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat