Cada vegada em costa mes
primer de tot us estic molt agraida per aquest servei que feu
Doncs resulta que jo no soc normal i es que tinc una deformitat al llavi, aixo fa que abans ers alegre pero desde que tinc 13 anys (ara 14) que no em sento comode i es que noto que quan surto al carrer tothom em mira, i encara es pitjor quan vaig en metro o bus, no em sento comode, i cada vegada em costa mes sortir al carrer i lo fort es que fins als 18 anys no em fan una operacio de estetica, soc molt concient que aixo no es pot canviar pero em podries donar algun consell per no sentirme tan malament?
I es encara pitjor quan paso per davant de algun grup de adolescents, ja que començen a dir comentaris que fan que em senti molt malament
despres tambe esta el tema dels nois pero aixo ja o m'importa tant, ja estic acostumada.
gracies!! un peto
InterPersonal

Hola kiki!
Sabem que per tu no deu ser gens fàcil i que et deus sentir observada, però segurament la gent no està tan pendent com tu t'imagines. Recorda que és molt important que ens estimem i ens acceptem tal com som. Això t'ha de donar força per no fer cas als comentaris de la gent que no té escrúpols! Tu vals molt, i aquesta deformitat que dius que tens al llavi no ha de condicionar la teva vida i la teva felicitat.
No et tanquis a casa ni deixis de fer allò que t'agrada i que t'aporta felicitat. Sigues tu mateixa sempre, i acostat a aquelles persones que realment t'estimen i et respecten per ser com ets!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat