estic farta de la meva "amiga"
primer de tots dir-vos que gràcies pel treball que feu cada dia i segon a qui ve el meu problema:
tinc una amiga que va amb mi a classe i tal però que estic farta d'ella perque quan estas bé amb ella i tal i no està enfedada t'ho passes super bé amb ella però es que s'enfada per tot per tot! un dia estavem parlant de que preferiria si un tipus de menjar o un altre i ella deia una cosa i jo una altre i se'm va picar pk deia com pots triar això i ns k i jo en plan de enserio? i kuan em vaig liar per primer cop ens vam liar a casa meva al sofà i em va dir que que feia que nomes tenia 14 anys... i sempre que s'enfada amb mi o alguna cosa va per derrere a criticar- me a saco i si no estàs de la seva part ja s'enfada amb tu.. sempre m'esta dient aii Paula posa't monyo que el cabell suelto et queda molt malament i estàs molt lletja... o et fa comentaris que s'enten malament. I és de les típiques que quan s'enfada amb tu et fa comentaris deixan-te malament, et falta el respecte.... i no es pot parlar amb ella, és impossible un dia haviem de fer una feina en grup un treball i s'estressa mooltissim i ens comença a cridar a totes i a tractar-nos malament i jo i una amiga vam anar a parlar amb ella i li vem dir de bones i tal que pel pròxim treball que intentés calmar-se que si ella s'estressava totes ho feiem però li vam anar mooolt mooolt de bones. i que va fer? es va cabrejar amb nosaltres dient que no erem ningú per dir-li res. Ja m'estic començant a cansar d'ella de la seva maner d'actuar pk crec que és una amiga tòxica com dieu vosaltres. Que en creieu ? m'hauria de distanciar? digueu el que farieu vosaltres siusplau no começeu amb el típíc nosaltres no et podem dir que fer... o fes una llista de pros i contres... vull una solució vull que em digueu que he de fer !i si després faig el que m'heu dit i he empitjorat les coses o algo no passa res, la culpa es meva i ja pero vull que em digueu k farieu vosaltres en aquesta situació , ja que sou més grans i teniu més experiència i potser heu viscut una situació semblant. Ahh i no em digueu intenta parlar amb ella perque és impossible...
gràcies
InterPersonal

Hola Paula!
El que nosaltres faríem en el teu lloc és valorar si ens convé o no una persona així al nostre costat. Partint de la base que les amistats han d'aportar felicitat, ens han de donar suport i consell, ens han d'alertar quan creuen que ens equivoquem, etc., no podem concebre una amistat on predomini el patiment en lloc del benestar.
Si quan està bé és fantàstica, gaudiríem d'aquests moments, i prendríem distància quan ens sentim ferides o que se'ns tracta d'una manera injusta.
Esperem haver respost al teu dubte com tu volies que ho féssim!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat