Penjada per un noi 3 anys mes gran!
Hola adolescents!
Primer que tot, felicitar-vos per tot el treball que feu, que mereix la pena ajudar a persones amb problemas o dubtes!
Bueno, la qüesió és que jo a l'estiu men vaig a pasar les vacances a un poble amb mar i molts de guiris, (des de ven petitona). Allà tinc una colla de amics la qual m'encanta anar amb ells , sortir a fer el burro, anar a pendre un gelat...
On està el problema? m'agrada un noi, que està dintre d'aquesta colla.
Ens coneixem des de ben petitons, tenim una bona relació damics, però m'agrada multissim ell. Perque us feu una idea e com es, es bastant tímid, responsable, educat, i li costa una mica obrirse a altres persones (es el noi perfecte per a mi, ja que jo també soc com ell), cosa que m'ho posa difícil si li vull dir que m'agrada. Hi ha un altre problema, i es que si per alguna d'aquestes sortguessim junts, ell viu a Barcelona i jo molt lluny.
També és un problema l'edat (per ell) ja que li vaig llençar una indirecta i ell em va dir que ens portem tres anys i que buff.. No hi ha dia que no pensi en ell...
Quan parlo amb ell per el mobil (WhatsApp) sempre li vaig preguntant indirectament si hi ha alguna noia rondant per el seu cap i ell em diu que hi ha una noia de la seva ciutat que li agrada pero que com que te novio, doncs que no hi pot fer res. Després ell mu pregunta a mi i jo li dic que no ho se que suposo. No ser com dirli que m'agrada o almenys saber si jo li agrado per ahorrarme la mala pasada de enamorarme molt més del que ja estic. Com ho puc fer?
InterPersonal

Hola anònima!
La diferència d'edat que avui és més evident, deixarà de notar-se amb el pas dels anys.
La nostra recomanació és que si tens pensat dir-li que t'agrada és que ho facis cara a cara, ja que per WhatsApp perdràs molta informació que potser et deixa més confosa. Per descobrir si tu també li agrades, pots seguir amb l'estratègia de tirar-li alguna indirecta, a veure com reacciona, preguntar-li algun amic o amiga seva de confiança si hi ha alguna persona que també li agrada a part de la noia de la seva ciutat, o l'altra opció que tens és preguntar-li directament si sent alguna cosa per tu més que amistat (sabem que aquesta és la més difícil).
Pensa que controlar de qui ens enamorem no és cosa fàcil. Si finalment el seu sentiment no és correspost amb el teu, prendre distància t'ajudarà a portar-ho una mica millor i ajudarà que els teus sentiments vagis refredant-se!
Esperem que vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat