Nou repte i ajuda'm :P ACCC
Bones Consultori,
M'agradaria fer un gran canvi urgent a la meva vida. Estic fart de sentir-me merda i fastic amb persones que et deixen a parir i es creuen les millors i s'en van cap a la prepotencia. No vull que em trepitjin ser elements i m'agradaria transformar la meva actitud relacionar-me a qualsevol tipus de persona i demostrar tal qual com sóc.
Saps el que em passa? Que tinc por de caure malament a la gent i ser un pesat, més a més tinc por de les persones que són molt conegudes al meu insti i pel poble. M'agradaria treure tot aquest mal estat amb aquests certs elements. Pode t'estas a donat que m'agradaria ser més sociable i conegut. El problema es que sóc una persona molt timida i vergonyosa però no m'agradar ser-ho perque em sento molt malament a l'hora de relacionar-me amb la gent. Però amb gent que tinc confiança no sóc tant timit sóc més extraovertit. El primer pas es treurem la vergonya i la timidesa però no ho ser fer-ho i m'agradaria que m'ajudessi? El segon pas m'agradaria que m'ajudessis a ser sociable i el tercer pas es coneixer gent nova i recuperar antigues amistat i el quart pas es millorar la meva relació amb els meus amics i els cinqué pas si em podries ajudar a donar alguns hobbies em comuns entre adolescents( El problema que he portat una etapa del començament de l'adolescencia molt dolenta per causa de problemes familiars i he sudat molt de la vida real..) i el ultim pas m'agradaria ser molt positu i m'agradaria que m'ajudessis.
T'he fet un petit breu resum, i espero la teva resposta i la teva ajuda :) MERCI :P
InterPersonal

Hola caseskases!
Ens agraden les persones que es plantegen nous reptes i que tenen ganes de millorar i canviar aquelles coses que els fan patir!
És important primer de tot que nosaltres mateixos ens estimem i ens acceptem tal com som. Fixa't que no podem forçar coses que surten de forma espontània. Cada un és com és, i hem d'aprendre a potenciar allò que més ens agrada de nosaltres i anar millorant aquells aspectes que poden ser millorables.
Ens expliques que guanyes en extraversió quan tens més confiança amb les persones, per tant, fixa't que aquest és un element important per tu. Així que anar agafant confiança t'ajudarà a ser més obert, i perquè això passi necessitem temps. Hem de tenir paciència i deixar que les coses flueixin de forma natural.
Si tens ganes de mostrar-te tal com ets, fes-ho sense por! Confia en tu i en el teu potencial! Si hi ha gent que et critica, que se'n riu o que no et respecte, passa olímpicament d'aquesta gent, significa que no et mereixen! Tu mostra't sociable, curiós, disponible... obre nous cercles d'amistats, per exemple apuntant-te alguna activitat que t'agradi (pensa que hobbies per adolescents n'hi ha infinitat, però has de trobat tu quin t'agrada!).
El primer pas ja el tens fet i és voler millorar com a persona. Ara fes una llista dels objectius a curt termini que t'agradaria assolir. Un cop la tinguis, ordena-la de més fàcil a més complicat, i començar a fer les coses que hagin aparegut en el primer lloc de la llista. Dóna't temps i molta paciència, veuràs que de mica en mica ho aniràs aconseguint!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat