NOVIO
Hola
Fa desde el juny que veig començar una realacio amb un noi del meu institut, us fare un resum de lo que em fa fer a questa consulat:
Tot va començar el estiu passat, vem estar tres mesos molt be, finc que ell em va deixar per una altre noia a quella relacio amb a quella noia nomes va durar un dia.
El seguent dia vem tornar a ser novios, i portavem una setmana o alguna cosa aixi fins que em va deixar una altre vegada, pero a quella vegada em va deixar per la seva ex.
Despues quant la seva ex el va deixar em va dir que volia tornar amb mi, i jo li vaig dir que si i tot el rato es aixi.
Fins que em va dir que era gay, despues de fa dos setmanes que em tornat, ell ma dit que ara si que va enserio i jo crec que a quet cop va enserio pero i si amb deixa una altre cop? com puc sever si va enserio? o amb tornara a deixar? no jo bull que em deixi perque ho passo molt malament jo ja no se si creure amb ell.
InterPersonal

Hola Oxana!
Després de totes les vegades que t'ha deixat i heu tornat, és normal que tinguis dubtes... Nosaltres no podem saber si aquest cop va en serio o tornarà a fer de les seves, això és quelcom que has de parlar amb ell i que t'ha de demostrar dia a dia.
De totes maneres, és important que et plategis que si torna a passar si realment et compensa estar amb una persona així, que té tants dubtes, que no sap què vol, etc. Tu també pots triar si és això el que vols o no.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat