Estic molt estressada
Hola adolescents.cat
Ultimament tinc procupacions al cap tot el dia que no em deixen concentrar-me. Porto desde l'hivern de l'any passat sortint amb un noi, ens estimem molt, però no puc parar de pensar en el dia que tot s'acabi (m'han dit que les primeres relacions mai duren per sempre) ell ja no serà el mateix. Sé que s'esfonzarà i es tancarà en el seu món. Cada nit ploro, no per aixó, sinó perquè em va dir ja fa unes semanes que els seus pares volien marxar a viure a Badalona per feina. Sé que mai em deixaria però no és en les seves mans.
Apart d'això, tinc problemes amb el meu pes (mesuro 1'70 i peso entre 50-54 kilos) tothom em diu que pari d'aprimar que acabaré malament, però jo segueixo aprimant perquè vull aconseguir unes cuixes més primes. Somio molt amb gent que em vol fer mal i ell em salva, no sé si te alguna cosa a veure.
Li dedico molt temps cada dia, encara que tenim horaris molt diferents sempre parlem unes quantes hores per whatsapp. He baixat molt de notes i estic molt estressada perquè d'aqui uns dies tinc trimestrals. Necessito veure'l més, i espero que mai, mai s'en vagi a Badalona. T'estimo '24
Moltes gràcies :**
InterPersonal

Hola laiaa00005!
Sempre que comencem una relació o que tenim parella, existeix la possibilitat que la relació s'acabi. És el "risc" que s'assumeix quan s'està amb algú. Però fixa't que viure preocupats pel futur, pel que pot passar, etc. no ens permet gaudir i viure el present. Oi que les coses ara van bé? Doncs no perdeu ni un segon en gaudir-les, en compartir-ho, en passar-vos-ho bé! Quan les coses no vagin tan bé, aleshores ja tindrem temps per preocupar-nos i ocupar-nos per superar la ruptura!
La gent que et diu que paris d'aprimar-te que això pot acaba malament, té molta raó. No podem canviar la nostra constitució i el nostre benestar no pot estar condicionat a les nostres cuixes. Menjar sa, variat i equilibrat, fer esport de forma habitual, t'ajudarà a mantenir-te en forma i a tenir un bon estat de salut! No juguis amb el menjar, ja que les conseqüències poden ser molt greus!
Recorda que tenir parella no ha de significar que deixem tota la nostra vida a part, per dedicar-la al noi que ens agrada. Això és un error i converteix les relacions en dependents i poc sanes. És important que si toca estudiar, estudiem, de manera que després puguem gaudir de tot el que vulguem. Però sense oblidar les nostres obligacions! No oblidis mai que la teva felicitat ha de dependre de tu i no d'una l'altra persona, sinó, no seràs lliure!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat