No se si ell es gay o tiracanyes
Hola! Tinc 14 anys, i he entrat nova a una escola per fer el 3r d'ESO, just als pocs dies d'entrar em vaig enamorar d'un noi, sempre es super simpàtic amb mi i amb totes, sempre es molt extrovertit, primer pensava que es que era una mica tiracanyes, però m'han dit que corren rumors de que és gay, que puc fer per sabero amb seguretat si ho és o no?
I per altre bando (en cas de que no ho sigui) crec, que li agrado, ja que cada cop em parla més, com puc saber si de veritat li agrado, i si no ho puc saber, m'arrisco a que em digui que no i perdre una amistat, o no li dic res, i espero que si ell vol, ja m'ho dira?
Porto molts dies donant-li voltes, es important!
Moltes gracies!
InterPersonal

Hola AnØnImAaA!
A vegades els rumors només són això, rumors! Per sortir de dubtes i saber-ho amb seguretat si és gai o no ho és, li hauràs de preguntar directament a ell, ja que és l'única persona que pot donar-te la resposta.
Per saber si li agrades, també li hauràs de preguntar a ell, ja que és la manera més fiable de sortir de dubtes. De totes maneres, encara que els sentiments no siguin correspostos això no ha de significar que la vostra relació d'amistat s'acabi o la deixeu perdre. És evident que haureu de veure com ho gestioneu però podreu seguir sent amics si tots dos així ho voleu!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat