M'agrada una noia
Hola,
Sóc una noia i sóc bisexual, De petita la meva ex millor amiga en liavan y ens feiem petons y cuan hem entrat al institut ens van distanciar... Fa poc me donat compte de que m'agrada aquella noia de ninguna manera li dire! Pero voldria tornar a quedar amb ella i liarnos uan altre vegada i fins y tot vull tenir sexe amb ella pero no se com dirli tinc por de que hem rebudgi NO SE QUE FER SI US PLAU AJUDAA!!! CONTESTEU-ME!!!!
InterPersonal

Hola laura_13!
Potser estaria bé que si éreu tan amigues, pugueu recuperar el contacte i la vostra relació. D'aquesta manera podràs anar confirmant si els teus sentiments segueixen tan vius com ens expliques. Si és així, i tens ganes de tenir alguna cosa amb ella, necessitarem saber què n'opina ella, si sent el mateix o no. Per saber-ho no ens en queda una altra que parlar-ne amb ella i sortir de dubtes, assumint el risc de no ser correspostes.
Així que anem per parts, recupereu el contacte i la vostra amistat, i així aniràs veient més clar què fer i quan fer-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat