No se com dir-li a un noi...
Hola,
tinc un problema!!! No se com dir-li a un noi que m'agrada.
És un amic meu del esplai i no se com dir-li, perquè tinc por que a partir del dia que li digui em miri d'una forma diferent i perdem la nostra amista :(
Em podeu ajudar?
Gracieees!
InterPersonal

Hola anonima?!
Les pors que sents són normals i molt típiques quan ens plantegem explicar a algú quins són els nostres sentiments.
A vegades hem de valorar els pros i contres de dir-li el que sentim o de quedar-nos amb el dubte de què és el que hauria pogut passar si haguéssim fet el pas. La decisió final de què fer és teva, però recorda que sempre que expressem allò que sentim correm el risc de no ser correspostos. Si això passa, no significa automàticament que la vostra amistat s'acabi o se'n vegi afectada, és evident que haureu de veure com ho gestioneu per no sentir-vos incòmodes i per no patir, però si hi ha una bona amistat, pot continuar sent-hi!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat