Transtorn Bipolar
Hola, no sabia com fer això i tampoc se com explicar-me aixì que seré clara. Estic començant a pensar que tinc un transtorn bipolar, ja que aproximadament fa 3 anys que em passa. El que passa es què moltes vegades em sento triste sense cap raò i jo no tinc una vida per queixar-me o per tenir motius per estar trista. Això no és l'unic si no què també moltes vegades tambe tinc una gran felicitat i una energia inusual, inclos moltes vegades parlo tan depressa que no se m'enten. O també moltes vegades estic feliç i trista al mateix temps i la veritat es que es molt confòs ja no aguanto més, arriba dies que estic tan trita que fins i tot no puc aixecar-me del llit o que poso excuses per no anar a l'escola. Moltes vegades tinc ansietat i ganes de plorar pero se'm passa molt ràpid o sencillament ploro sense poder parar. M'he fet mal varies vegades, ja sabeu al que em referiexo i ha agut dies en que no paraba de pensar en el suicidi i en que volia acabar amb tot. La gent ho veo, em diuen coses com "ets bipolar o que". Em costa molt dormir sobretot per què no paro de pensar, els meus pensaments van tan ràpid que em donen migranyes. No se que fer, la major part del temps em sento confosa i irritida i fins i tot enfadada amb mi mateixa per què no se el que em passa. No se si demanar ajuda a la meva familia per que se que em diuran que son tonteries i a lo millor tenen raò. no sabue lo malament que ho passo. Siusplau ajudeu-me
InterPersonal

Hola Juliamgmg!
Primer de tot és important que no ens autodiagnostiquem ni ens posem etiquetes. Hem de tenir present que a l'adolescència són habituals els canvis d'humors, és el que anomenem labilitat emocional que vindria a ser com una "muntanya russa" d'emocions.
De totes maneres, i tenint present això que et dèiem, sempre és important poder compartir aquests moments en els quals no ho estem passant del tot bé. Demanar ajuda a la família és una gran opció i t'encoratgem a fer-ho. Parla amb ells, explica com et sents i si ho creieu necessari, aneu a veure al teu metge de capçalera perquè us orienti sobre el que t'està passant!
Una abraçada ben forta i endavant Júlia!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat