Confusio extrema 10
Hola!
Sóc una nena de 13 anys, i el meu "problema" és que estic enamorada. El que m'agrada és un any més gran que jo, i el vaig conèixer fa uns 6 mesos per un amic. Li vaig confessar que m'agradava i es va quedar igual. Però el problema no s'acaba aquí. Segons la meva millor amiga que també el coneix, sempre li pregunta per mi i li parla de mi. També segons el meu amic sempre em vol venir a veure quan vaig a Anglès (perquè ell viu al costat). Que he de fer? Li agrado? Sóc molt petita per tenir "parella"?
PD: Sempre que el veig m'en vaig corrents de la vergonya que tinc.
Siusplau Responeu!!
Gracies c:
InterPersonal

Hola Melody👯!
Nosaltres no podem saber si li agrades o no, aquesta resposta només la té ell. Pensa que ell ja sap quins són els teus sentiments, i quan li vas dir no va saber què dir-te. El temps pot haver fet que es fixés més en tu, qui sap! ;)
No es tracta de si ets massa "petita" o no, sinó de no tenir pressa ni voler córrer. La maduresa i la responsabilitat amb la qual es fan les coses, marquen la diferència. Donar-vos temps per consolidar els vostres sentiments i anar veient si sentiu el mateix un per l'altre.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat