NO SE QUIN ES EL MEU PES CORRECTE
Hola!
Sóc una noia de 15 anys, medeixo 1'67 aproximadament i peso 60 kg. Jo hi ha dies que em veig una mica gorda i altres dies que em veig bé, no se com saber si amb aquest pes estic bé o hauria almenys d'aprimar-me algun quilo en que sigui o nose.. em podries aconsellar?
Carlota López Ballestar

Bon dia Aida,
Moltes gràcies per fer-nos la teva consulta.
Si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que el teu pes és l’adequat i per tant no t’has de preocupar gens per aquest aspecte. El més important és que aconsegueixis sentint-te bé amb tu mateixa, tal i com ets. Tots tenim dies en els que ens sentim millor que altres, però el que has d’intentar és evitar arribar al extrem de sentit que estàs grassa, quan estàs molt bé.
Intenta seguir una dieta equilibrada, menjant de tot i fent els 5 àpats al dia, fer esport de manera regular i intenta no comparar-te amb els demés ni criticar-te a tu mateixa.
Esperem que sabent que el teu pes és el correcte aconsegueixis sentir-te bé amb tu i puguis estar tranqui-la en aquest aspecte.
Una abraçada!
Carlota